Wymiana/Zwrot/Reklamacje
WYMIANA
Każdy ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem że nie nosi on śladów użytkowania.
Aby wymienić towar:
- Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj
- Wyślij do nas towar na wymianę pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek ZA POBRANIEM.
-
Do paczki dołącz:
- wypełniony wniosek wymiany
- dowód zakupu
- Złóż zamówienie przez naszą stronę internetową na nowy produkt wpisując koniecznie w polu komentarz: „WYMIANA” oraz numer poprzedniego zamówienia.
- Gdy tylko otrzymamy paczkę wyślemy do Ciebie nowy towar! :)
Koszt ponownej wysyłki pokrywa klient i wynosi on 15zł (płatne przy odbiorze).
Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU
ZWROT
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem że nie nosi on śladów użytkowania.
Aby dokonać zwrotu:
- Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj.
- Wyślij do nas towar pocztą polską bądź kurierem. Nie przyjmujemy paczek ZA POBRANIEM.
-
Do paczki dołącz:
- wypełniony wniosek zwrotu wraz z numerem konta na które zwrócimy pieniądze
- dowód zakupu
- Gdy tylko otrzymamy paczkę zwrócimy należność za produkt na konto w ciągu 14 dni.
Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient.
W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU W ORYGINALNYM OPAKOWANIU
REKLAMACJA
Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są objęte gwarancją producenta lub rękojmią. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu:
- winy użytkownika
- złego konserwowania sprzętu
- przechowywania w nieodpowiednim miejscu
- nie stosowania się do instrukcji użytkowania
- wypadków losowych
Aby złożyć reklamacje na produkt:
- Wypełnij ON-LINE formularz reklamacyjny – WNIOSEK REKLAMACYJNY
- Wydrukuj i wypełnij wniosek znajdujący się tutaj.
- Wyślij do nas pocztą bądź kurierem produkt, który chcesz reklamować
-
Do paczki dołącz:
- reklamowany produkt
- wypełniony wniosek reklamacyjny
- dowód zakupu
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacja będzie rozpatrzona. Klient o przebiegu reklamacji będzie informowany sposobem wybranym w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.